זה מיתוג שהתחברתי אליו ריגשית! אני באמת ממש ממש ממש אוהבת אותו!
למה? כי הוא נוגע ברגש. בואו נסביר 👇
פרירז - מדובר בחקלאי, שמגדל פירות וירקות, עסק סופר אינטימי, עם שירות אישי בטירוף! ואחד שעומד בראשו - רז.
עוד בשיחה הראשונה רז ואני שוחחנו והגענו להחלטה שהלוגו חייב להכיל אייקון אייקוני בשוק כזה עצום. האייקון חייב לשדר את הערכים של העסק, את האופי של העסק, ואת כל מה שהעסק עושה.
אז יצרנו:
אייקון אייקוני!
שמורכב מכובע חקלאי הממחיש גוף:
רגליים עם משמעות של מגפי חקלאות, עיניים שהולכות להעביר רגש לאורך המיתוג, שפם המראה על רצינות, עלי ירק ופרי שמסמלים את השיער.
כל אלו יוצרים למעשה איש קטן, איש שנקשר לנו ללב בשניה שאנחנו מבחינים בו
איש שמעיד גם על שירות מקסים וגם על רצינות עסקית, איש קטן שמעביר לנו הבעות ופעולות, וככה הוא גם מתקשר עם הקהל שלו,
הקהל של רז, של פרירז ✌️

עוד קצת וסיימתי -
אחרי האייקון האייקוני, והשלמת הלוגו והשפה העיצובית, יצרנו גם מדבקות לנספקים של פירות, קרטוני ירקות, ניירת משרדית, ועוד הרבה דברים שבדרך.
כרגע - מופיעים רק חלק מהדברים, לתת טעימה, כדי להוכיח לכם, שלוגו יש רק אחד, אבל בצורה נכונה אפשר גם לשנות אותו ולהרכיב שפה ייחודית שהעסק המציא אבל אין אחד שלא יבין.
מסקנה -
מיתוג זה לא רק כמה עיצובים למספר מוצרים/תוצרים בעסק שלך, מיתוג זה גם שפה עיצובית, זה השפה שהעסק שלך מדבר עם הלקוחות שלך, זה הדרך של העסק שלך לגעת ויזואלית ברגש של הקהל שלך, זה בעצם הדרך שלך להעביר כל דבר כדי שאנשים ישימו לב אלייך וכמובן לעסק שלך.


אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר באחת מהדרכים הבאות: 050-255-0200 | [email protected]
הסטודיו פעיל ונותן מענה בימי א׳ - ה׳
בין השעות 15:00 - 9:00
כל הזכויות שמורות ל - oživit myšlenku | עדן אליאב
2025